Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

The Karate Kid

Σε αυτό το σημείο έχετε δύο επιλογές. Αν θέλετε να διαβάσετε την αποψή μου για το προσφάτο remake υπάρχει λύση. Αν πάλι θέλετε να διαβάσετε άκυρα πράγματα γενικά για το θέμα συνεχίστε εδώ. Αν θέλετε να κάνετε και τα δύο περαστικά σας.

Good karate inside you, concentrate με σπασμένα Αγγλικά και μια εφηβεία ξαναγεννιέται μπροστά στα μάτια μας. Έκατσα να δω το remake και σκέφτηκα αν αξίζει τον κόπο να ξαναπροσπαθήσω να πετύχω το θρυλικό χτύπημα του πελαργού. Θυμήθηκα πως και πιτσιρικάς όταν ήμουν πάντα κόντευα να κολλήσω τα μούτρα μου στο πάτωμα και αναρωτήθηκα τι θα μπορούσα να πάθω τώρα αν σκόπευα να κάνω την ίδια κίνηση. Απ΄την άλλη λες δεν γαμιέται έχω κάνει και χειρότερα στη ζωή μου ίσως αξίζει να το δοκιμάσω. Το αν έκανα πράξη την επιθυμία μου το αφήνω στη φαντασία του αναγνώστη.

Άλλη διαχρονική απορία που έχει μείνει ανεξήγητη. Στο πρώτο μέρος ο Ντανιέλ ήταν ένας φλώρος καρπαζοεισπράκτορας που εκπαιδεύτηκε, προπονήθηκε και έγινε ένας αξιοπρεπής καρατέκα. Στο δεύτερο ήταν λογικό να τις έτρωγε γιατί τα είχε βάλει με έναν δολοφόνο, τρελιάρη, σφίχτη που δεν μασούσε από γουαξ ον γουαξ οφ. Αφού κέρδισε ή μάλλον καλύτερα κατατρόπωσε και τον ειδικοδυναμίτη γιατί στο διάολο στο τρίτο έτρωγε και πάλι το ξύλο της αρκούδας από έναν τύπο που ήταν ίδιος με αυτόν που κέρδισε στο πρώτο;

Γιατί ο Ντανιέλ έχασε τη γοητεία του στο τρίτο και δεν κατάφερε να ρίξει το γκομενάκι που δεν ήταν τόσο καλό όσα τα δύο πρώτα; Η Hilary Swank κάνει αναφορά στο βιογραφικό της στο the next karate kid? Aυτό πάλι γιατί δεν λεγόταν karate girl; Με την ίδια λογική γιατί και το καινούριο να μην λέγεται kung fu kid; Τα φυτά μπονζάι υπάρχουν και είναι τόσο πολύτιμα στην πραγματικότητα και ποια η σχέση τους με τα μπαλέτα μπολσόι; Η δικιά μου σεναριακή ιδέα με τον Ντανιέλ να εκπαιδεύει έναν μαθητή που τρώει συνέχεια ξύλο, στην τελευταία καθοριστική μονομαχία τις ξανατρώει και μετά τσακίζει με τους υπόλοιπους στο ξύλο τον Ντανιέλ δεν είναι καλύτερη από τη μούφα με το μαυράκι; Απαντήστε ειλικρινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου