Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

http://www.myspace.com/argram

Σας παρουσιάζω με υπερηφάνεια τη νέα μου προσπάθεια που ανακάλυψα τυχαία όταν googlαρα το nickname μου. Ένα δημιουργικό άτομο με ανησυχίες σαν εμένα δεν θα μπορούσε να μην έχει λογαριασμό στο myspace. Από ότι έμαθα είμαι μια ηλικιωμένη κυρία 66 ετών, κάτοικος του Αρκάνσας των Ηνωμένων Πολιτείων και ονομάζομαι Pat Hicks. Κρίμα που δεν μπορώ να δω σε ποιο καλλιτεχνικό τομέα έχω κλίση γιατί τα έργα μου είναι κλειδωμένα.

Ηθικό δίδαγμα: Παντού υπάρχει ένας ( η και μία argram)

Υ.Γ Βάζετε και εσείς το nickname σας στο google ή να αρχίσω να ανησυχώ;

2 σχόλια:

  1. Έκλεισε, θα σε λέω Πάττυ.

    υ.γ ο αδερφός μου, μας έψαχνε στο google κάποια περίοδο, με ονοματεπίθετα παρακαλώ, οπότε θα έλεγα πως έχεις ακόμα, ένα μικρό, περιθώριο πριν αρχίσεις ν'ανησυχείς :S

    *χίλιες φορές το μαύρο απ'το ..ανοιχτό χρυσομυγί να το πω;φιστικί;τέλος πάντων,αυτό*

    p_d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε φίλε έβαλα το mrmoritz και μου έβγαλε τα post στο fititis. συγκινήθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή