Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Όπως σε βρει ο καινούριος χρόνος

έτσι θα είσαι κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς Με αυτό το σλόγκαν σαν οδηγό περνούσα κάθε Πρωτοχρονιά. Θυμάμαι τον εαυτο μου να κάνει κατάθεση ψυχής στην τουαλέτα και μόλις συνειδητοποιούσα ότι είχε πάει δώδεκα παρά δέκα έβγαινα τρέχοντας. Να έχεις μόνιμο κόψιμο ένα χρόνο ολόκληρο δεν είναι και ό,τι καλύτερο μπορεί να σου πετύχει. Αδυνατίζεις βέβαια αλλά υπάρχουν και πιο πρακτικοί τρόποι να πετύχεις το σκοπό σου. Φρόντιζα να βγαίνω πάντα για να μην μένω σε ένα σπίτι συνέχεια. Θα με περνούσαν και για απόλυτα βλαμένο οι γονείς μου. Παρίστανα και το χαρούμενο πάντα αλλά μάταια. Έτσι με συνέφερε βέβαια και έτσι έκανα.

Φέτος είχα μια κάπως διαφορετική εμπειρία που ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπόρεσα να την αποτρέψω. Δεν χαμπάριασα τίποτα από νέο χρόνο. Όταν μπήκε αυτός εγώ κοιμόμουν. Ύπνο βαθύ και χωρίς όνειρα. Το μόνο που θυμάμαι είναι να μπαίνει μέσα στο θάλαμο η αλλάγη των σκοπών να μου λέει χρόνια πολλά, να προσπαθώ να απαντήσω, να βγάζω ένα μουγκρητό και να με ξαναπιάνει ο ύπνος. Αν ισχύει το περιβοήτο σλόγκαν που ακολουθήσα επί δέκα και βάλε χρόνια τα πράγματα είναι διφορούμενα. Τα να κοιμάμαι ολόκληρο το 2010 μπορεί να μεταφραστεί σαν θα την πέφτω μια χρονιά και θα είμαι απόλυτα ξεκούραστος. Σαγηνευτικά όμορφο ακούγεται. Από την άλλη παίζει να κοιμάμαι όλη τη χρονιά αλλά να μη ξυνπήσω ούτε το 2011. Με μια λέξη να πεθάνω. Μππππρρρρρ σκιάχτηκα.Λέτε να έχω δίκιο; Θα το δείξει ο καιρός και η διπλανή ψηφοφορία. Και τις χρονιές που μπήκε γαμάτα το νέο έτος δεν εξελίχτηκε καλά. Κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις τους. Με κάτι τέτοια προσπαθώ να με καθησυχάσω.

Δεν πέτυχα για ακόμα μια φορά το φλουρί. Η μοναδική φορά που έπεσε σε εμένα χωρίς να έχουν σημαδέψει τη βασιλόπιτα ήταν το 2001 όταν πέρασα τελικά στο πανεπιστήμιο. Αν μου ξαναπέσει ποτέ θα ξανακάνω μηχανογραφικό. Όσο χρονών και αν είμαι. Η παραδόση να κερδίζει το διπλανό από το δικό μου κομμάτι συνεχίστηκε ακάθεκτη.

Πάει και το 2009 λοιπόν. Ας είναι το 2010 καλύτερο για όλους. Και για αυτούς που δεν βγήκαν και στεναχωριούνται για χαζά πράγματα, και για αυτούς που περάσαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμένα και τους απασχολούσαν σοβαρά προβλήματα και για αυτούς που πέτυχαν το φλουρί και για όσους πάλι έχασαν. Καλή καρδιά να έχουμε, σωστοί με τους γύρω να είμαστε και όλα θα είναι οκ. Ευτυχισμένο το 2010 κουφάλες. Και ας ακούγεται κοινότυπο. 

1 σχόλιο: