Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Είμαι ένας εν δυνάμει προφήτης

http://www.cosmo.gr/News/Hellas/241532.html

Ναι ναι. Το πρωταπριλιατικό μου ψέμα πάει να γίνει αλήθεια.Για όσους δεν θυμούνται ή απλά με αγνοούν κακό του κεφαλιού τους. Άλλη φορά να είστε πιο προσεκτικοί. Αλλιώς πάτε δεξιά βρείτε τις δημοσιεύσεις του μήνα Απριλίου για να σας φύγει η περιέργεια. Τύφλα να έχει ο Νοστράδαμος. Κάτι φοβίες μην σκηνοθετήσει ο Uwe Boll το Silent Hill 2 αρχίζουν και γεννιούνται αλλά θα τις ξεπεράσω. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ http://www.themoviescult.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1495

Παρακαλούσα να κερδίσει με μεγάλη διαφορά το ΠΑ.ΣΟ.Κ στις Ευρωεκλογές για να τα χάσουν στη Ν.Δ και να αρχίσουν να τάζουν διάφορα για να κερδίσουν ψήφους. Πίστεψα πως οι 4.4 μονάδες είναι λίγες αλλά τελικά είχα άδικο. Μείωση της θητείας εισηγήθηκε ο Μεϊμαράκης και πολύ καλά έκανε συμπληρώνω. Δεν ξέρω πολύ καλά βέβαια τις νομοθεσίες αλλά για να το λέει ο αξιότιμος υπουργός(το παράκανα, το ομολογώ) πιθανότατα θα γίνει. Μην είμαστε σίγουροι και πάρουν τα μυαλά μας άδικα αέρα.Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα που χάρηκαν με την είδηση/ Άντε να δούμε. Θα έχω παλιώσει και μέχρι το Φεβρουάριο και θα έχω πιο συχνές άδειες για να βλέπω Lost.

2 σχόλια:

  1. λαζινιο είχες δικιο τελικά. Υποκλίνομαι στην αυθεντία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκτός από προφήτης καλών νέων είμαι και κακών. φεύγει ο τζεβελέκης από τον άρη. κλάψε άρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή