Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Being Antichrist

Ζω ένα δράμα. Μεγαλύτερο και από αυτό του Ζαχαράτου. Γεννήθηκα με ένα σκοπό. Να πάρω μέρος σε μία μάχη που την έχω χάσει πριν καλά ξεκινήσει. Ακόμα και ο Γιώργος Παπανδρέου ζητούσε εκλογές που ήταν σίγουρος πως θα έχανε αλλά κέρδισε τις επόμενες. Εγώ έχω τόσες ελπίδες όσες και ο Ναύαρχος Βότσης αν παίξει με τους Los Angeles Lakers.

Δεν μου φτάνει η τραγική υπόσταση μου έχω και τον κόσμο να μπερδεύει το όνομά μου. 666 με λένε ρε σεις τι πιο εύκολο; Επίτηδες το διάλεξα για να ανεβάσω τις μετοχές μου. Όμως οι περισσότεροι με φωνάζουν 22 50. Τέτοια ώρα βλέπετε ξεκινούσε η εκπομπή του Χαρδαβέλα. Βγήκε και ο άλλος ο Μάξιμος να πει πως θα εμφανιστώ το 2013. Χαζός είναι αυτός; Νομίζει πως βιάζομαι να πεθάνω; Όσο μπορώ περισσότερο θα αναβάλλω την επίθεση μου. Για την ακρίβεια προσεύχομαι στο Θεό να μην την κάνω ποτέ. Δεν με ακούει όμως. Στον παράδεισο είμαι κολασμένος και στην κόλαση ένα απλό τσιράκι.

Προσπαθούσα να πάρω δύναμη από συγκροτήματα που με υμνούσαν και από τους λάτρεις μου. Οι πρώτοι έγραφαν δίσκους για εμένα, με εκθείαζαν και μόλις έβγαλαν λεφτά άρχισαν να τραγουδάνε για χειμώνες, βαμπίρ μέχρι και για έρωτα. Πόσα να αντέξω πια ο Αντίχριστος; Και εκεί που πάω να ηρεμήσω να σου πετάγεται ο άλλος που στο όνομα μου βγάζει αλάτι από τη χούφτα του και δεν το ρίχνει καν σε κανένα κοτόπουλο. Έχεις και τους δήθεν αναλυτές να σου λένε πως δεν είμαι κάτι κακό. Είμαι λέει αυτός που θα ΑΝΤΙκαταστήσει το Χριστό. Ένα φτηνό υποκατάστατο. Σαν να λες πως η αντι-ύλη θα αντικαταστήσει την ύλη. Θα μου πέσουν τα μαλλιά και φαλακρός δεν θα έχω πέραση. Που να τα βάλω με τον μακροσγουρομάλλη;

Κανονικά θα έπρεπε να είμαι ο φόβος και ο τρόμος. Έτσι ξεκίνησα. Μετά βγήκαν οδηγοί αντιμετώπισης μου, έγινα πρώτο θέμα στη Δρούζα και τελικά κατέληξα να γίνω η αρχή της βασιλείας του μεγαλύτερου μου εχθρού. Ούτε να συμμαχήσω μαζί του δεν μπορώ. Δεν με αφήνει ο Άνθιμος. Χωρίς εμένα θα καταστραφεί το οικοδόμημα της θρησκείας τους. Με αφήνουν να ζω για να πουλάνε εικόνες, κομποσκοίνια και κεριά που με εξολοθρεύουν και κάποια στιγμή θα με αποτελειώσουν. Ούτε αυτούς τους συμφέρει όμως να πεθάνω. Θα χάσουν το λόγο ύπαρξης. Κάποιοι από αυτούς είναι πιο Αντίχριστοι από εμένα αλλά οι γιαγιάδες δεν τους φοβούνται. Βλέπεις δεν μπορώ να βγω στον Αυτιά να δώσω τη δική μου εκδοχή των γεγονότων. Με έχει φάει ο φασισμός των θεούσων.

Η αξία και ικανότητα του αντιπάλου σου δίνει κύρος και σε εσένα. Φανταστείτε πως νιώθω όταν βλέπω την ορκισμένη μου αντίπαλο κυρία Λουκά, τον Κωνσταντινίδη με το στραβά τοποθετημένο περουκίνι και τον Βελόπουλο που τον ρωτάνε τι κάνει και αυτός απαντάει ''Δοξάζω τον Κύριο'' Άντεξα όταν έκανε η Cher το σήμα μου στο Videoclip της αλλά όταν είδα να το επαναλαμβάνει και η Μαίρη Συνατσάκη στο Dancing with the stars σκέφτηκα σοβαρά την αυτοκτονία. Δεν έχω και τίποτα να χάσω. Η ψυχή μου είναι καταραμένη έτσι και αλλιώς.
Ας βάλω κανένα τραγούδι γιατί δεν βρίσκω τίποτα άλλο να πιαστώ, να πάρω κουράγιο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου